Pro Svého Pána Cokoliv

Dneska mám schůzku se svým Pánem. Moc se těším na to, co si pro mě zase připravil. Jak si budeme hrát. Cesta do Olomouce byla už v jeho režii. Jako poslušná subinka jsem jeho přání plnila bez řečí. Jela jsem v šatech bez spodního rádla,v kundě robertek, nohy od sebe a dráždila jsem muže na protější sedačce…
Jsme spolu konečně sami v hotelovém pokoji. Konečně okamžik, na který jsem dlouho čekala. Tváří se tajemně. Prohlíží si mně. Jsem dva měsíce po porodu. Nevím kam s očima. Jsem šíleně nervózní a stydím se, ale to vše patří k naší lekci. „Svlékni se!“ řekl mi. Bez řečí jsem se začala zbavovat šatů, zůstala jsem jen v podprsence, otočila jsem se k němu zády a chtěla si ji sundat… „Kdo ti dovolil se otočit! Dívej se mi do očí!“ další jeho přání. Tak to bylo za trest. Stát tam nahá a dívat se na něj. Červenala jsem se asi úplně všude. Ukázal na křeslo. Šla jsem si do něj sednout. Začal si mně v něm přivazovat. Nohy hodně od sebe, ruce k opěradlu, dalším provazem mi podvazuje prsa. Je to zvláštní nemoc se hýbat a bránit, ale pro subinku krásné. Na oči šátek a čekám, co se bude dít. Konečně se mně pán dotýká. Mačká mi prsa, tahá za bradavky, kolíčky na ně…to nemám ráda, ale držím. Musím. Slíbila jsem, že dneska budu poslušná a chci to dodržet. Teď někam odešel. Nechal mně v pokoji samotnou. Ty minuty bez něj byly nekonečné a hlavně jsem se bála, s čím přijde a co se bude dít. Už ho slyším. Moment. To nejsou jen jedny kroky. Snad nechce dělat to, čím mi vyhrožuje už dlouho. Ne to ne… Někdo si sundává kalhoty. Je blízko křesla. Cítím jeho vůni. „Tak ji ojeď, já se budu dívat!“ říká Pán někomu. Snažím se bránit, nechci to, ale provazy mi to nedovolí. Sakra. Co teď. „Drž, nebo bude zle!“ Nechci rozzlobit Pána. Je mi to nepříjemné a děsně se stydím, ještě že ho nevidím. Jediné moje štěstí. Přeju si, aby rychle dosáhl orgasmu a zmizel. Na štěstí tomu tak je. Jestli jsem si myslela, že mně pán po jeho odchodu rozváže a budeme si hrát jinak, pletla jsem se. Přišel ke mně. Namazal mi kundu gelem a začal zkoušet, co ještě vydržím. Ještě nikdy jsem tam neměla celou ruku. Je to síla. Bolí to a na druhou stranu šíleně vzrušuje. Nevím co mně přivádí k do stavu,kdy nic nevnímám zda bolest nebo velké vzrušení. Prožívám jeden orgasmus za druhým. Pán je zřejmě spokojený. Začne sundávat provazy. Protahuju své tělo, které je dost ztuhlé a bolavé. Chci si sundat i šátek. „Ještě ne. Budeme pokračovat. Klekni si na křeslo a vystrč zadek a pořádně!“ Plním to bez řečí. Nemá cenu protestovat Pán si stejně vezme to co chce…. „Protože jsi zlobila a bez dovolení si dospěla k orgasmu, budeš potrestána!“ Zatím se nic neděje Pán si ještě zapaluje cigaretu a já se strachem čekám, co bude dál…
„Budeš počítat. Za každou ránu poděkuješ. Jestli to neuděláš, potrestám Tě ještě víc.“ Dostala jsem dvacet ran páskem, zadeček mně pálil,v očích jsem měla slzy,ale po výprasku jsem mu řekla: „Děkuju Pane.“ Jsem opravdu subinka. Pro Pána bych udělala cokoliv. Naučila jsem se přijímat BDSM a užívat si ho plnými doušky, protože to není jen o bolesti, ale je to hra dvou lidí, kteří vědí, co chtějí. Každou praktiku,kterou provádíme chceme oba,oba to vzrušuje a oběma je to příjemné. Pána beru jako přítele a stoprocentně mu důvěřuju.

Leave a Reply

